STYLE

450D קרוואן למכירה

סדרת STYLE, אחת מהסדרות המובילות. קרוואנים המתהדרים בעמידות וחוזק,
ומאובזרים בריהוט מעץ מלא – בהחלט בחירה ללא פשרות.

המערך החכם של סדרה זאת משלב באופן המושלם סגנון, נוחות ויעילות. 

שיתוף

STYLE 450 D

מבט על קרוואן STYLE 450 D

חופשה מושלמת מתחילה בחשיבה על החוויות והזכרונות שתוכלו לאסוף, ב’קרוואן קלאב’ אפשרנו לזה לקרות ודאגנו לכל היתר…

בקרוואנים למכירה מסדרת STYLE תהנו מעיצוב עכשיוי וציוד מקיף בסטנדרט גבוה.
לפרטים נוספים, מלאו את הטופס

סיור 360 מעלות בקרוואן STYLE 450 D

נווטו באמצעות העכבר והחיצים

לפרטים נוספים, מלאו את הטופס: 

גלריית STYLE לדסקטופ

סדרת STYLE – גלריית תמונות

גלריה STYLE למובייל + טאבלט

סדרת STYLE – גלריית תמונות

קרוואנים למכירה – סדרת STYLE מבית LMC גרמניה

6 דגמים בסדרת סטייל STYLE מבית LMC – עכשיו רק בקרוואן קלאב

סדרת STYLE, היא אחת מהסדרות המובילות בעולם הקרוואנים, בעלת סגנון ייחודי שלא ניתן לסרב לו. הקרוואנים בסדרה מאגדים את כל היתרונות הנחוצים לחופשה חלומית; פונקציונליות, עמידות, חוזק, תכנון יצירתי, אבזור מוקפד, מרחב והרבה סטייל עם נגיעות יוקרה. סדרת הקרוואנים מאובזרת בריהוט עץ יחודי ל LMC עם גימורים ממתכת המאפשרים לשמור על חוזק הריהוט לאורך שנים רבות – ללא בלאי, פרמטר זה חשוב כאשר רוכשים קרוואן איכותי לטווח ארוך.

בסדרת סטייל STYLE מבית LMC תוכלו למצוא 6 דגמים, כאשר לכל אחד מהם יתרונות משלו הטמונים בגודל ובצרכים האישיים של המטיילים. כמו כן, ניתן לאבזר את הקרוואן בהתאמה אישית, וזאת תודות למערך החכם של סדרה זאת המשלב באופן יוצא דופן סגנון, נוחות ופרקטיות.

קצת על אבזור הקרוואנים בסדרה

לרשותכם מספר קרוואנים בסדרה עבור 4-6 מטיילים ובגדלים משתנים. הקרוואנים בסדרת STYLE מכילים מקומות אחסון מרווחים ונוחים ומחיצות עץ המפרידות בין אזור מיטות הקומתיים לחלל הקרוואן. מקומות האחסון יאפשרו לכם לאחסן בנוחות ציוד אישי וציוד קמפינג, ואפילו יישאר לכם מקום למשחקים של הילדים.

החלק החיצוני – השלדה חזקה במיוחד ונתמכת על ידי בולמי זעזועים הידראוליים איכותיים ביותר, חישוקי פלדה ותמיכה יציבה . גוף הקרוואן עשוי מחומר מאפוקסי ושרף פוליארטני ששניהם חומרים אלסטיים ועמידים בפני כוחות פיתול ופגיעת סלעים.

בידוד הקרוואן – הבידוד עשוי מהקצפה דחוסה מאוד הנפוצה בחלליות של נאס”א. כמו כן, בגוף הקרוואן אין מוטות עץ כפי שיש בבניה סטנדרטית ולכן אין חשש לריקבון ובלאי.

חלל הקרוואן – חלון מרופד עם וילון המקנה צל מוחלט ופרטיות, דלת הכניסה חזקה ואיכותית, הריהוט עשוי מעץ מיוחד ל LMC ברמת צפיפות גבוהה בגימור מרשים. והריפוד בעל מגע נעים וקל לניקוי.

המטבח – הכיריים נגישים וקלים לשימוש, המגירות והארונות עם סגירה אוטומטית רכה. המקרר הוא שיא הטכנולוגיה עם בורר מצבים אוטומטי ומערכת קירור משופרת המתאימה לאקלים הישראלי.

חדר השינה – המיטות מרווחות ונוחות עם מזרנים מפנקים במיוחד. מיטות הקומתיים לילדים ממוקמות בצורה פרקטית ונוחה , כך שנותר להם חלל מרווח למשחקים. המיטות של חדר הילדים מתאימות למשקל של עד – 80 ק”ג (מצוין למטיילים מבוגרים).

צוות “קרוואן קלאב” מתמחה בהתאמת הקרוואן על פי דרישות הלקוח ואופי השימוש בו. הנכם מוזמנים לחוויית רכישה מקצועית ואישית שבסופה תוכלו ליהנות מטיולים פונקציונליים שלא תרצו לחזור מהם, אבל זה כבר סיפור אחר.
צוות החברה ילווה אתכם מתחילת הרכישה ועד סופה, ואף לאחר מכן.

טגנולוגיית LLT קרוואנים

הבית שלך

לחופש

יבואן מורשה LMC germany
טגנולוגיית LLT קרוואניםקרוואנים lmc גרמניה



Scroll to top

מבצע אביב בקרוואן קלאב

הגיע האביב ואתם נהנים!
לילה שני חינם בהשכרת קרוואן!

להשכרת קרוואנים עם לילה שני בחינם השאירו פרטים:

* תקף עד לתאריך 15.4.24
ללא כפל הנחות

מבצע אביב בקרוואן קלאב

Skip to content