השכרת קראוון לטיולי ג'יפים ולינה בשטח

“השכרת קראוון מאפשרת לטעום מכל העולמות: זוהי דרך נוחה מאד להתנייד בטבע…”

החלטתם לצאת לנופש משפחתי, אבל אתם מעוניינים הפעם בחוויה שונה. בתי המלון המוניים ויקרים מדי בשבילכם, מנוחה בחופים כבר משעממת אתכם ואתם מעוניינים שגם הילדים ייהנו מפעילויות שונות, המותאמות עבורם. סוג אחד של טיול עשוי להתאים לצרכים שלכם בצורה אידיאלית: הוא משלב בתוכו השכרת קרוואן, רכיבה על ג’יפים ושלל אטרקציות בטבע.

השכרת קרוואן – הדור החדש של הטיולים

במקומות רבים בעולם, המונח “תיירות קרוואנים” מוכר כבר עשרות שנים. כמו כל דבר טוב, ההגעה של תיירות מסוג זה לישראל הייתה מעט באיחור, אך כעת ניתן לטעון שהיא הושלמה. תיירות הקרוואנים הופכת לנפוצה, מספר אתרי הקמפינג בישראל גדל וטיולים רבים, המבוססים על שהות ארוכה בטבע, מתחילים להיות מאורגנים.

השכרת קראוון מאפשרת לטעום מכל העולמות: זוהי דרך נוחה מאד להתנייד בטבע, ולחסוך לא מעט כספים במחיר הטיול. הקרוואן, בהמשך לכך, מאובזר היטב בכל הדרוש לנופש מושלם, ומציע את כל מה שזקוקים לו במהלך השהות באוויר הפתוח – החל מחדרי שינה או מקלחות, דרך מטבח ופינת ישיבה ועד למערכות חשמל, מיזוג, מים ובידור. הטיול שבחרתם יכול להתקיים איי שם בשטח, בחניון קרוואנים מוסדר, או בחוף הים.

מי יכול לגרור קרוואן?

עניין כושר הגרירה משתנה בהתאם לגודל הקרוואן ומספר הנפשות אותו הוא מכיל. בד”כ קרוואנים משפחתיים ל-5-6 נפשות יהיו בעלי משקל גדול יותר ולכן רכבים מסוג ג’יפים 4X4 יוכלו לגרור אותם.

במידה ויש לכם רכב פרטי, בדקו ראשית עם חברת ההשכרה האם הרכב שלכם כשיר לגרירת הקרוואן אותו אתם שוכרים.

כך משפרים את החוויה 

הטיול הבסיסי בקרוואן, שיכול להיעשות במקומות רבים במדינת ישראל, כולל בתוכו, לא מעט פעמים, אטרקציות מיוחדות. ראשית, זה בהחלט יכול להיות גם טיול ג’יפים לכל דבר ועניין, בו ההתניידות נעשית באמצעות הג’יפים, אשר גוררים מאחוריהם את הקראוון. כך ניתן להוסיף אדרנלין לחוויה, ולדעת שבסופו של כל יום, וכאשר מעוניינים במנוחה, הקרוואן עומד לרשות המטיילים.

את טיולי הקרוואנים ניתן לשדרג בלא מעט אופנים. הם יכולים לכלול בתוכם פעילויות ספורט אתגרי, לרבות רכיבה על סוסים, טיפוס, סנפלינג וכיוצא בזה. בנוסף לכך, תוכנית הטיול בהחלט יכולה לשלב בתוכו גם כניסה לאתרי תיירות מהשורה הראשונה, ארוחות מיוחדות בטבע, ובעיקר – חברה נעימה, כשברקע נופים מרהיבים.

אנחנו פה

גם בטלפון

גם בוואטסאפ

צרו איתנו קשר
ונחזור אליכם בהקדם:

בקרו אצלנו

קרוואן קלאב - סניף ראשי

1-700-555-443[email protected]
כתובת: משה סנה, הכפר הירוק
מכירת קרוואנים, השכרה, חנות קמפינג, סדנת תיקונים
Scroll to top

מאי של קרוואנים

10% הנחה על השכרת קרוואנים בחודש מאי 2024

להטבה השאירו פרטים:

* תקף עד לתאריך 31.05.24
ללא כפל הנחות

מאי של קרוואנים

Skip to content